VERKOCHT
Ontgrendel je brein met deze klassieker! Jumbo Master Mind uit 1987
Artikelnummer: SP-4557-23VERKOCHT
Ontgrendel je brein met deze klassieker! Jumbo Master Mind uit 1987
- Vervaardiger: Jumbo
- Vervaardigingsdatum: 1987
Los de code op!
Productbeschrijving
Vervaardigd door Jumbo in 1987, is deze vintage klassieker meer dan zomaar een spel - het is een prachtige oefening in logisch denken. Laat uw hersenen kraken terwijl u de uitdaging aangaat om de code te kraken. Dit specifieke exempllar werd in 1987 geproduceerd door Jumbo Spellen
Deze Jumbo Master Mind uit 1987 is niet alleen een reis terug in de tijd, maar ook een kans om je denkvermogen te testen en te verbeteren. Tussen 1970 en 1980 zijn er wereldwijd meer dan 30 miljoen exemplaren van het spel Mastermind verkocht, wat getuigt van de blijvende aantrekkingskracht en de intellectuele uitdaging die het spel biedt.
Conditie
Dit exemplaar verkeert in een goede vintage staat met normale kleine sporen van gebruik en aan leeftijd gerelateerde slijtage. De foto's, die deel uitmaken van de gedetailleerde beschrijving, vertellen het verhaal van deze tijdloze klassieker.
Afmetingen
- Hoogte: ca. 3,5 cm.
- Lengte: ca. 31,5 cm.
- Breedte: ca. 13,5 cm.
Dus, durf jij de uitdaging aan te gaan? Los de code op en beleef uren plezier met deze Jumbo "Master Mind". Een tijdloos spel voor de ware denkers!
"Mastermind: Ontrafel de Code van Strategie en Denkkracht!"
Mastermind is een klassiek bordspel dat oorspronkelijk is bedacht door Mordecai Meirowitz in 1970. Het is een tweespelerspel waarbij de ene speler (de codemaker) een geheime code maakt door gekleurde pinnen in een bepaalde volgorde te plaatsen, en de andere speler (de codekraker) probeert de code te raden.
De code bestaat meestal uit vier pinnen, en er zijn verschillende kleuren waaruit gekozen kan worden. Na elke poging geeft de codemaker feedback in de vorm van gekleurde pinnen, die aangeven hoeveel pinnen correct zijn geplaatst en hoeveel van de juiste kleur zijn maar op de verkeerde positie.
© Copyright Retro & Design. Alle rechten voorbehouden. Tekst en afbeeldingen mogen niet worden gereproduceerd zonder toestemming.
Het doel van de codekraker is om de geheime code te achterhalen binnen een beperkt aantal pogingen. Mastermind vereist strategisch denken en deductieve vaardigheden, waardoor het een populair spel is geworden voor liefhebbers van denkspellen.
Land/Plaats van herkomst
Nederland - Holland
Soort object
Denkspel - los de verborgen code op!
Onderwerp / Thema
Combinatie - deductie - puzzel - logisch denken
Categorie
Vintage spellen
Kleur
Meerkleurig
Aantal spelers
Geschikt voor 2 spelers
Leeftijd
Vanaf 9 á 12 jaar
Moeilijkheidsgraad
Eenvoudig te leren
Taal van spelregels
Duits - Engels - Frans - Nederlands
Speelduur
15 tot 45 minuten
Auteur(s)
Mordecai Meirowitz
Uitgever
Jumbo Spellen (Hausemann & Hötte)
Vervaardiger
Jumbo Spellen
Merk
Jumbo
Materiaal
Karton - plastic
Bijzonderheden
Speluitleg op de onderkant van de doos
Tijdperk
1987
Kwaliteit
Goede vintage staat
Hoogte
3,50 cm
Lengte
31,50 cm
Breedte
13,50 cm
Verzendmethode
Pakkketpost met track & trace